Antwerp Pressdays FW18

Ook al moet de zomer er nog aankomen, toch zijn alle merken en vooral de fashion industry zich al aan het voorbereiden voor de herfst en winter. Daarom stelden zij op dinsdag 24 april in Antwerpen reeds hun FW18 voor aan de pers en bloggers. Aangezien het alweer enkele jaren geleden was dat ik naar de pressdays ging, nam ik deze keer graag een dagje verlof om me nog eens een hele dag te laten onderdompelen met de nieuwste beauty, fashion en lifestyle items. Ik neem jullie graag in vogelvlucht mee!

Yapado

Onze eerste stop was bij Yapado. Heel blij dat deze in onze planning zat, want hier waren heel wat leuke merken met hun nieuwe producten vertegenwoordigd én kregen we superlekkere hapjes. Score! 


Curasano sprong mij - als zelfbruiner addict - meteen in het oog. Deze behoort al enkele jaren tot de beste zelfbruiners voor mij. Super gemakkelijk aan te brengen en dankzij de bijbehorende handschoen kan je dit helemaal zelf doen zonder strepen achter te laten!


Op de pressdays komt er heel wat verwennerij bij kijken, zo staat er vaak iemand paraat om je haar en make-up even bij te werken en zo te laten zien wat je met de nieuwe producten kan doen. Valse nagels en valse wimpers heb ik nog nooit zelf geprobeerd, dus tijd om eens een setje nagels van Elegant Touch en een paar wimpers van Eylure uit te testen!


Mijn blogvriendinnetje Nicky van Lot 12 kreeg een touch up met producten van Mii cosmetics. Een heel mooi en uitgebreid assortiment aan producten waarmee je zowel een natuurlijke look als een avondlook kan creëren. Echte kwaliteitsproducten die je enkel in schoonheidsinstituten kan kopen.


Op naar de producten voor in de badkamer! Daar werden de nieuwe producten van Cien, Corine de Farme, Sothys,... voorgesteld. De kleurrijke verpakking van de Cien producten spreken meteen aan en ook de producten van Sothys lijken me een aanrader.


Sothys heeft nu 2 nieuwe producten dat je voor en na het sporten op je gezicht smeert om je huid te kalmeren. Lijkt me heel interessant om eens uit te proberen!


Natuurlijk gaan er geen pressdays voorbij zonder veel, héél veel eten. Ook yapado stond klaar met verschillende lekkere hapjes waardoor we het eerste bureau al buiten gingen met een gevulde buik!



Pravda


Next up: Pravda! Hier zijn vooral fashion merken te vinden die komende winter met héél leuke items gaan uitkomen.


Vooral Riani had heel wat leuke, kleurrijke items die zeker naar mijn kledingkast mogen geteleporteerd worden.


Ook het schoenenmerk Fratelli Rossetti werd vertegenwoordigd en ik werd op slag verliefd op deze zwarte laarzen met goude knopen bovenaan. Hoe mooi zijn deze?! Deze zou ik in de winkel meteen meenemen. Ook de korte zwarte laarsjes met de goude riempjes zijn helemaal mijn ding.


Naast kleding- en schoenenmerken vertegenwoordigt Pravda ook enkele mooie, vaak minimalistische juwelenmerken. Mijn oog viel meteen op de horloges van Movado: elegant, vrouwelijk en tijdloos.


Oona


Het 3de bureau van de dag: Oona! Na het bestellen van een mocktail (die trouwens overheerlijk was!) kregen we een uitgebreide rondleiding langs alle nieuwe items van de verschillende merken. In enkele foto's toon ik jullie mijn favoriete stuks.


Als eerste maker van de jeans, zal Levi's altijd een klassieker blijven onder de modemerken. Met hun kwalitatieve en mooie kledij is het zeker en vast een topmerk waarvan iedereen een jeans in de kast zou moeten hebben. Deze trui staat alvast op mijn wishlist!


Scapa komt deze herfst-winter uit met enkele mooie items. Zoals gewoonlijk helemaal mijn kledingstijl, net zoals deze beige winterjas én furry tasje.


Terre Bleue komt zoals elk seizoen uit met een elegante, chique kledinglijn. Eén voor één mooie stuks die vaak ook heel comfortabel zitten.


Appletree - Comprendo - Buro Coco


Als laatste namen we ook nog even een kijkje bij het event in de HAVN church. Een super speciale locatie die meteen een extra touch geeft aan het event. Daar bundelden drie PR bureaus hun krachten om één groot event op te zetten.


Het juwelenmerk One More sprong me meteen in het oog door hun blinkende stenen. Ondanks de grotere stenen zijn het fijne juweeltjes die je outfit een elegante en chique uitstraling geven.


Er was ook heel wat beauty te vinden die ik eerder al ontdekte tijdens het beauty speed date event enkele weken terug.


Aangezien dit event door drie bureaus georganiseerd werden, waren hier nog veel meer merken te vinden die helaas te veel zijn om in deze blogpost te overlopen. Daarom even een foto van één van de tafels met de producten.


And last but not least... Deze super schattige en mooie T-shirt van Pepita!


Zo, dit waren in enkele foto's de bureaus waar we een bezoekje aan brachten. Helaas hadden we slechts een halve dag tijd voor de pressdays, waardoor we een selectie moesten maken van welke PR bureaus we wel en niet konden bezoeken. Hopelijk vonden jullie het leuk om een keertje in vogelvlucht mee te volgen!



Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap