Babor Boost voor je gezicht


Toegegeven? Mijn gelaat kan eigenlijk wel wat meer liefde gebruiken. Net als mijn haarverzorging, ben ik af en toe iets te lui om de nodige aandacht te schenken aan mijn gezicht. Dagelijks moet deze een laag make-up verdragen die er 's avonds dan ook snel snel wordt afgehaald zonder teveel extra verzorging. My bad! Daar kan ik nog veel verbetering in brengen, maar waarmee kan ik mijn gelaat echt gelukkig maken? Gelukkig kreeg ik een tijdje terug deze 'With Love' ampullen van Babor, speciaal om je gelaat een boost te geven. Check!


Vaak zijn het de kleine dingen in het leven die je gelukkig maken. Wel, kleiner dan dit soort geluk wordt het niet! Elke avond kon ik mijn gelaat even een luxe gevoel geven dankzij deze Babor ampullen. Deze 7-daagse ampullen kuur met perfect op elkaar afgestemde werkstofconcentraten laat je huid na een week er optisch jeugdiger uitzien en laat haar weer stralen. De huid ontvangt verschillende werkstoffen voor een doelgerichte vitalisering, regeneratie en verstrakking van de huid. De verpakking alleen al straalt uit dat dit een luxueuze verzorging is.


Ook al zijn de ampullen bijzonder klein (14 ml), toch kon ik mijn gelaat hier telkens 2x met inwrijven. Elke dag kan je gelaat rekenen op een andere behandeling:

  • Hydra Plus - hydrateert op intensieve wijze
  • Perfect Glow - hydrateert op intensieve wijze en creëert een optisch jeugdige glow
  • Beauty Rescue - versterkt de huid voor meer weerstand en uitstraling
  • Active Night - actief herstel van de huidcellen gedurende de nacht
  • Oxygen Plus - effectieve bescherming voor overdag met antipollutie effect
  • 3D Firming - een werkstofcomplex van organisch silicium en extracten uit de gele papaver verbetert de weefselstevigheid en huidelasticiteit
  • Lift Express - antirimpel effect door microroodwier-extract

Voor een intensieve verzorging van je gelaat in 1 week tijd, kan ik je deze ampullen kuur zeker aanraden. Schud de ampul, breek de ampullenhals ervan, doe het concentraat in je handpalm en verdeel het product over een gereinigd gelaat, hals en decolleté en klaar!


Welk product kan jij niet meer missen om je gelaat te verzorgen?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap