Lange wimpers dankzij de Eye Catching mascara


Doordat ik gezegend ben met korte wimpers ben ik altijd op zoek naar een goede mascara die mijn wimpers toch een beetje kan liften. De voorbije dagen liet ik mijn geliefde low-budget Princess False Lash Effect van Essence liggen en probeerde ik deze nieuwe Eye Catching mascara van Bourjois. Eigenlijk probeerde ik deze uit zonder al te veel verwachtingen door alle fails die ik voorheen al gehad heb bij het testen van mascara's. Maar wat blijkt? Ik denk dat we een nieuwe favoriet hebben gevonden!



De Eye Catching mascara heeft een dikker borsteltje, wat niet meteen mijn favoriet is als je korte wimpers hebt. Wat meteen opvalt als je het borsteltje ziet, is dat er iets teveel product blijft hangen aan het borsteltje wat een beetje onhandig is. De eerste keer was dan ook niet echt een succes, aangezien de combinatie van een dikker borsteltje met teveel product aan de haartjes bijna zorgde voor perfecte panda ogen... Maar goed, na de nodige opkuis was het resultaat nadien wel verrassend. Met 1 laagje mascara was ik eigenlijk al good to go! 


Sinds het geklungel van de eerste test, verwijder ik nu eerst met een doekje al het product dat teveel op het borsteltje zit om dan mijn wimpers een laagje te geven. Dat werkt eigenlijk veel beter en zorgt ervoor dat mijn oogleden niet onder de mascara zitten. Hoe meer ik de mascara gebruikte, hoe meer fan ik ben geworden! Eén laagje is bij mij wel voldoende, om het spinnenpoten-effect te vermijden. Kan Bourjois dan nu een waterproof versie op de markt brengen aub? :-)


Wat vind jij van dit resultaat?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap