Sony Extra Bass Speakers


Het is nooit te vroeg om uit te kijken naar kerstcadeautjes, toch? Als jij ook al op jacht bent naar kerstcadeautjes, heb ik hierbij mijn allereerste aanrader voor de komende feestdagen. Deze nieuwe Extra Bass Speaker van Sony is super klein, super handig en super goede kwaliteit. Ik had het geluk deze speakers (en nog heel wat andere producten van Sony) te mogen testen tijdens het Sony event in Antwerpen op dinsdag 6 november. Daar spotte ik meteen deze té schattige speakers die nadien ook nog eens super goed bleken te zijn. Yaaay!


Als echte muziekliefhebber - ja, ik heb continu en overal muziek op staan! - vind ik het wel belangrijk dat de muziek die ik beluister zuiver is. Ook wanneer ik even een zanguitbarsting heb en de muziek dus kei - maar dan ook KEI - luid wil zetten, wil ik dat de muziek mooi blijft doorklinken zonder geruis. Daarnaast vind ik het bij een speaker heel belangrijk dat het een handig meeneemformaatje heeft en dat die ook luid kan spelen voor als je bij vrienden bent en een ruimte wilt kunnen vullen met muziek. Wel, goed nieuws... Deze Extra Bass Speaker heeft het allemaal! Daarbovenop zit die qua prijs-kwaliteit zeker goed voor zijn 34,99 euro.


Nog een cadeautje nodig voor je broer, zus, zoon, dochter, vriend of vriendin? Iedereen kan wel een leuke speaker gebruiken die je overal kan meenemen. Zeker tijdens de zomer zit er standaard een speaker in mijn handtas om bijvoorbeeld tijdens een picknick met vrienden een leuk muziekje op te zetten. Dat maakt het meteen een pak gezelliger! 


Heb jij eerder al producten van Sony uitgeprobeerd?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap