Mijn gezichtsverzorging tijdens de nacht


Meer en meer hecht ik belang aan de verzorging van mijn huid. Ook op 25-jarige leeftijd merk ik al dat mijn huid verandert door blootstelling aan allerlei schadelijke invloeden. Zeker mijn gezicht krijgt heel wat te verduren door elke dag make-up te dragen en door de vele zonnestralen tijdens de zomer. Daarom vind ik het belangrijk om mijn gezicht elke avond goed te reinigen en daarna ook voldoende te voeden. Deze productjes van Mylène zorgen nu voor mijn dagelijkse gezichtsverzorging.


Na het goed reinigen van mijn huid is deze vaak droog door alle producten. Dan gebruik ik het liefst een iets dikkere nachtcrème zodat deze mijn huid goed kan voeden tijdens de nacht. Deze Night Repair van Mylène voldoet hier zeker aan. Deze is verrijkt met karitéboter, madadamianootolie en gistextract van huidverbeterende en huidverzachtende eigenschappen. Daarnaast werkt deze ook nog eens tegen huidveroudering, yes! "Je kan je huid niet vroeg genoeg insmeren tegen huidveroudering", hoor ik hier en daar. En alle beetjes helpen, toch?


Na de Night Repair hou ik ervan altijd nog een rijke oogcrème aan te brengen. Aangezien de dunne, gevoelig huid onder mijn ogen bijna even veel make-up moet verdragen als de rest van mijn gezicht, verdient deze zeker en vast wat extra aandacht voor het slapen gaan. Deze Eye Cream Night is ook een iets dikkere crème die de huid heerlijk voedt. De crème bevat Glycoïn dat de huid haar oorspronkelijke vitaliteit teruggeeft. Ook deze crème helpt een handje tegen huidveroudering en gaat rimpels tegen. 


's Ochtend voel ik een duidelijk verschil tussen dagen waarop ik geen crèmes heb gesmeerd de avond ervoor en dagen waarop ik deze Night Repair en Eye Cream Night heb aangebracht. Met deze producten voelt mijn gezicht veel zachter, voller en gezonder aan. Een echte aanrader als je nog op zoek bent naar een goede nachtverzorging!

Liefs, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap