Heart it #2

Hi there pretty ones!

I'm back with a Heart it-post! I love to just look around on Heart it for hours because it makes me so happier to see all these pretty pictures of people all over the world. I love to make collages with these pictures because that is something that I can look back to and inspire me. Come join me and look at the pic's I've chosen!

Ik ben er weer met een Heart it-artikel! Ik hou ervan om gewoon uren rond te kijken op Heart it, omdat het me zo vrolijk maakt om al die prachtige foto's te zien die mensen over heel de wereld nemen. Ik hou ervan om collages te maken met die foto's, zodat ik er altijd kan naar terug kijken en me kan laten inspireren. Kom en vergezel me bij het kijken naar de foto's die ik uitgekozen heb!
§ MINT DRESS. The dress is one of the most prettiest I've ever saw: the mint color and the cut outs makes it so pretty in my opinion. When I ever see this in store, I will surely buy it! 
§ MINT NAILS. The mint nails you see on the right would fit so good with this dress. These kind of pictures really inspire me when I have a party to go to. 
§ FRUITS. Like a lot of other women, I like eating fruits like strawberries, blueberries and raspberries. But in my case, I really mean A LOT. I'm so happy when we have some fresh strawberries in our fridge. You can compare it like a child in a candy store, it's kinda ridiculous actually how happy it can make me :). 
§ MARILYN. Marilyn Monroe is one of my biggest role models ever besides Beyoncé. These two women I look up to the most.

§ MINT KLEEDJE. Het kleedje is één van de mooiste die ik ooit heb gezien: de mint kleur en de uitsnijdingen maken het in mijn ogen echt heel erg mooi. Als ik deze ooit zie hangen in de winkel, kom ik hem sowieso! 
§ MINT NAGELS. De mint nagels, die je rechts ziet, passen zo goed bij het kleedje. Zo'n foto's inspireren me enorm als ik een feestje heb waar ik naartoe ga.
§ FRUIT. Zoals veel andere vrouwen, hou ik ervan om fruit te eten zoals aardbeien, bosbessen en frambozen. Maar in mijn geval, kan je wel HEEL graag zeggen. Ik ben altijd zo blij als we verse aardbeien in onze koelkast hebben liggen. Je kan het het best vergelijken met een kind in een snoepwinkel, het is bijna overdreven eigenlijk hoe blij het mij kan maken :).
§ MARILYN. Marilyn Monroe is één van mijn grootste rolmodellen naast Beyoncé. Ik kijk het meeste op naar deze 2 vrouwen.
§ PARADISE. The first picture really makes me think of paradise. As you may already know, I love to travel. I travelled a lot last year which I found awesome. I think everybody deserves his time-off once a year, so that you can fully relax from all the stress you experience in our lives these days.
§ GODIVA. The chocolate covered strawberries from Godiva are heavenly! When you are a strawberry and chocolate lover like me, you have to try them at least once in your life. Thank me later!
§ VACATION. Love how this girl is enjoying the beautiful view she has. Sometimes you just have to stop what you are doing, think about every little thing in life and be grateful for the life you have.
§ OUTFIT. Isn't this one of the most elegant and feminine outfits you've ever seen?

§ PARADIJS. De eerste foto doet me echt denken aan het paradijs. Zoals je misschien al weet, hou ik er enorm van om te reizen. Vorig jaar had ik het geluk om heel veel mooie reizen te maken wat ik echt geweldig vond. Ik vind dat iedereen één keer per jaar zijn time-off verdient, zodat je helemaal kan ontspannen van al de stress die we dagelijks ervaren in ons leven.
§ GODIVA. De met chocolade bedekte aardbeien van Godiva zijn echt goddelijk! Als je een aardbeien en chocoladeliefhebber als mij bent, moet je deze minstens 1 keer in je leven geproefd hebben. Bedankt me later maar!
§ VAKANTIE. Ik hou ervan hoe dit meisje aan het genieten is van het mooie uitzicht ze heeft. Soms moet je gewoon eens stoppen waarmee je bezig was, denken over elk klein ding in je leven en dankbaar zijn voor het leven dat je hebt.
§ OUTFIT. Is dit niet één van de meest elegante en vrouwelijke outfits die je ooit hebt gezien?

§ VICTORIA'S SECRET. Visiting the VS-store has been on my wishlist for ages. If their would be a VS-store in Belgium, I think I would be broke all the time. I dying to try their body products one day!
§ BIKINI'S. Finding that cute, girly bikini that fits perfectly isn't that easy for me. It's the same struggle every Summer. These ones look so pretty!
§ ROOM INSPIRATION. I'm always up for room decorations tips and I've been busy with making this heart-shaped-picture-decoration. It's fun and easy to make!
§ DONUTS. Yes, I'm guilty of loving donuts... I can eat them every day if I could. I heard that there wil be a Dunkin Donuts in Belgium soon? How great is that?!

§ VICTORIA'S SECRET. De VS-winkel bezoeken staat al lange tijd op mijn verlanglijstje. Als er een VS-winkel was in België, zou ik heel de tijd blut zijn. Ik kan niet wachten om hun lichaamsproducten ooit te kunnen kopen!
§ BIKINI'S. Die schattige, girly bikini vinden die perfect past, is niet erg makkelijk voor mij. Het is elke zomer opnieuw een strijd. Deze zien er echt heel mooi uit!
§ KAMER INSPIRATIE. Ik ben altijd in voor decoratietips en ik ben ook al bezig met het maken van deze hartvormige fotodecoratie. Het is zo leuk en makkelijk te maken!
§ DONUTS. Jep, ik ben schuldig aan het houden van donuts... Ik zou ze elke dag kunnen eten als het kon. Onlangs hoorde ik dat er een binnenkort een Dunkin Donuts zou openen in België? Hoe geweldig is dat?!

Do you visit Heart It often? Where do you get your inspiration from?

If you want to know more about me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!

Don't forget to smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

20 reacties:

  1. heel leuk artikel wat een mooie inspiratie zeg! liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lief! Dankjewel Rachel :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  2. Ik word hier gewoon spontaan blij van haha. Heerlijke inspiratie weer. Ik ben ook dol op donuts en dan in het speciaal de roze. liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, leuk dat er nog iemand gek is van donuts!
      Liefs

      Delete
  3. Wat een leuke plaatjes, al dat eten ziet er op we heart it en tumblr altijd zó geweldig uit! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, ziet er altijd zo lekker uit!
      Liefs

      Delete
  4. Anonymous4/24/2014

    Ik vind het ook erg ontspannend om foto's te bekijken op weheartit en pinterest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he, ik kan het echt uren doen en er echt van genieten :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  5. Fijne plaatjes. Ik kijk eigenlijk nooit meer op We Heat It, vroeger wel heel veel maar nu alleen maar Tumblr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tumblr vind ik ook wel echt leuk om rond te kijken!
      Liefs

      Delete
  6. I really like the outfits you picked out, particularly the DRESS! Now I'm wondering where I can find one like that. Perfect color for summer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, it's so pretty! If you ever find it, let me know!
      Love, Annelies

      Delete
  7. Wat een leuke artikel, leuk dat je naar VS bent gaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben er nog niet geweest hoor, ik droom er nog steeds van om er ooit heen te gaan :) Dankjewel!
      Liefs, Annelies

      Delete
  8. Prachtige inspiratie. Vooral liefde voor het mintgroene jurkje en de Victoria's secret winkels zijn echt hemels <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is echt een heel mooi jurkje hé?! Ik kijk ernaar uit om op een dag een VS winkel te kunnen bezoeken!
      Liefs, Annelies

      Delete
  9. Leuke inspiratiebeelden :-) Ik weet niet wat het is, maar ik ben altijd zo geintrigeerd door de schoonheid van food pics, eh. Of het nu health inspiration is of gewoon lekkere ongezonde kost, eten kan echt mooi zijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is echt zo, die foodpictures zijn altijd zo geweldig mooi daarop! Vind ik echt leuk om inspiratie van op te doen :)
      Liefs, Annelies

      Delete

Double tap