Inspirational Quote

Happy monday ladies!

Every monday is just the most annoying day of the week... Waking up way to early, pushing the snooze button like 4 times, eventually dragging yourself out of bed but knowing you will be late for work or school anyway. I know you will all understand this monday routine ;-).

Elke maandag is gewoon de meest vervelende dag van de week... Veel te vroeg moeten opstaan, de snooze knop zeker 4 keer indrukken, uiteindelijk jezelf uit bed sleuren terwijl je al weet dat je toch te laat zal zijn voor school of werk. Ik weet dat jullie allemaal deze maandagroutine wel zullen kennen ;-).
So I really need some things to cheer me up to survive this awful monday morning. I normally treat myself with a delicious breakfast. Starting the day with a good and delicious meal, already makes me a little bit more happy. But a good breakfast will only cheer me up a little bit, so I sometimes read some inspirational quotes before starting the day. I have to say that it really works most of the time! 

Dus ik heb echt wel enkele dingen nodig om me op te vrolijken zodat ik deze vreselijke maandagmorgen kan overleven. Meestal verwen ik mezelf met een heerlijk ontbijt. De dag beginnen met een goed en lekker ontbijt, maakt me al een beetje vrolijker. Maar een goed ontbijt zal me maar een beetje opfleuren, dus soms lees ik nog enkele inspirerende quotes voor ik de dag begin. Ik moet zeggen dat het meestal echt werkt!
 I saw this card with this quote when I went to the cinema two weeks ago, and since then it really inspires me and it turned out to be one of my favorite quotes: "Start each day like it's your birthday". When you read this in the morning, it really encourages you to start the day with a smile, to dress nicely and to just be happy-minded. Just like when it would be your birthday :). I keep this card close to my bed, so that it's the first thing I read when I wake up. I have to say that I have been dressing up more lately and I have been waking up more with a smile on my face!

I zag deze kaart met deze quote toen ik twee weken geleden naar de bioscoop ging, en vanaf toen heeft het me echt geïnspireerd en werd het uiteindelijk één van mijn favoriete quotes: "Start elke dag alsof het je verjaardag is". Als je dit leest in de morgen, moedigt het je meteen aan om je dag te starten met een glimlach, om je leuk te kleden en om gewoon happy-minded te zijn. Net als wanneer het je verjaardag zou zijn :). Ik hou deze kaart dicht bij mijn bed, zodat dit het eerste is dat ik lees wanneer ik opsta. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd meer moeite doe om me leuk te kleden en dat ik meer wakker geworden ben met een glimlach op mijn gezicht! 

What's your favorite happy, inspirational quote?

If you want to know more about me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

18 reacties:

  1. Good idea to strat the day like that!!!

    Kisses!!!

    Tiff
    http://mabulledepensees.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, it's a good quote to live by, isn't it? ;-) Thank you for your comment Tiff!
      Love, Annelies

      Delete
  2. De mijne is if you can dream it, you can do it! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, die is ook echt heel inspirerend! Dankjewel voor je reactie Wendy!
      Liefs, Annelies

      Delete
  3. Dat is een goeie levensleus! Deze maandag stond mij ook niet aan hoor, ik moest lekker de hele dag bezig met wiskunde examen's want dat begint allemaal over 2 weken. Helaas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, wiskunde leren is nooit leuk, maar alleszins heel veel succes gewenst voor je examen! En dankjewel voor je reactie!
      Liefs, Annelies

      Delete
  4. Aaaaah dat eerste plaatje is wel heel erg zielig, krijg spontaan medelijden met 'monday'. En wat een gaaf kaartje, ben het er helemaal mee eens. We moeten van elke dag genieten en een feestje maken <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, arms monday. Inderdaad, that's the spirit! Dankjewel voor je react Svenja!
      Liefs, Annelies

      Delete
  5. My god, ik heb die kaart ook ergens meegenomen in Antwerpen! Kvond ze zoooo leuk :D Grappig toeval :D

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, echt? Zalig! Ik moest die echt meenemen omwille van de quote :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  6. leuk artikel meid en leuk geschreven vanmorgen ging het bij mij helemaal verkeerd naja vanaf gisteren avond al, hamster dood, vinger tussen deur, kip beeldje omgegooid van mijn moeder.. toen bijna nog te laat voor mijn stage weeh. liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh nee, wat een rotdag had jij gisteren en vandaag! Zo erg van je hamster :( Dankjewel voor je lieve reactie Rachel!
      Liefs, Annelies

      Delete
  7. I actually don't exactly have Monday blues because sometimes I have to work during the weekend depending on how much work rolls in and when! That's probably the good(?) thing about being a freelance translator :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're lucky you don't have to cheer yourself up every monday like most people have to do :p But maybe you have this kind of blues in the weekend already :D
      Love, Annelies

      Delete
  8. Aahw ik vind t een schattige quote! En is helemaal waar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he, echt een leuke quote!
      Liefs, Annelies

      Delete
  9. Je hebt inderdaad helemaal gelijk en we moeten iedere dag een feestje maken van de dag :) Dat gevoel van je verjaardag, als we dat toch eens iedere dag 'echt' zouden kunnen voelen. Heerlijk :) Mooie bos bloemen trouwens! Ik hou echt van zulke bloemen in je kamer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor je lieve reactie! Ben blij dat je het helemaal eens bent met de quote! :)
      Liefs, Annelies

      Delete

Double tap