The Fault in Our Stars book


Since a few months I hear so much good things about this book called 'The Fault in our Stars' from John Green. I saw that it became very popular in the US so I became more and more curious to know what this book was all about. After a while this book (and the movie) also became known in Europe. After all the things I've heard and read about this book, I had to see the movie and read the book!

Sinds een paar maanden hoorde ik zoveel goede dingen over dit boek 'The Fault in our Stars' van John Green. Ik zag dat het heel populair werd in de VS dus werd ik ook meer en meer nieuwsgierig naar de inhoud van dit boek. Na een tijdje werd dit boek (en ook de film ervan) bekend in Europa. Na al de dingen die ik over dit boek gehoord en gelezen had, moest ik de film zien en het boek lezen!


Especially the fact that it is the multi-million worldwide bestseller, made me wanting to read this book. A lot of women were recommending this book, so it had to be good.

Vooral door het feit dat het een multi-million wereldwijde bestseller is, wou ik het boek des te meer lezen. Ik zag dat veel vrouwen dit boek aanraden, dus het kon niet anders dan een goed boek zijn.


When you open the book, you immediately see some of the reactions of the people who read the book. People call it smart, brilliant, humorous, funny, heartbreaking... So you immediately know this book is a rollercoaster of emotions.

Als je het boek opent, zie je meteen enkele reacties van mensen die het boek gelezen hebben. Ze noemen het knap, schitterend, humoristisch, grappig, hartverscheurend... Zo weet je meteen dat dit boek een rollercoaster aan emoties zal inhouden. 


I got this book as a present for my birthday in the beginning of July. I was so happy when I got this, because it was on my wishlist for a while. I saw the movie first before I began reading this book and like most women who saw the movie, I cried my eyes out. I could see that movie a thousand times!

Ik kreeg dit boek als een cadeau voor mijn verjaardag in het begin van juli. Ik was zo blij toen ik dit kreeg, omdat het al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Ik heb eerst de film gezien voor ik dit boek begon te lezen en zoals de meeste vrouwen die de film hebben gezien, heb ik meerdere traantjes gelaten. Ik zou die film zeker duizend keer kunnen zien!


I've started to read this book on vacation when I was in France. I still haven't finished it, because I don't have a lot of spare time to sit down and read a book. But when I could, I would finish reading this book in a few days. I highly recommend this book to all of you!

Ik ben begonnen met dit boek te lezen wanneer ik op vakantie was in Frankrijk. Ik heb het nog steeds niet helemaal kunnen uitlezen, omdat ik gewoon niet veel vrije tijd heb om neer te zitten en te lezen. Maar wanneer ik wel de tijd ervoor zou hebben, zou ik dit boek zeker uitlezen in enkele dagen. Dit boek is een echte aanrader!


Do you know this book/movie? Did you already watch/read it?

If you want to stay up-to-date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

18 reacties:

  1. Het lijkt me echt een mooi boek! Ik heb helaas geen tijd om te lezen, maar ik com de film wel heel graag zien!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb er jammer genoeg ook niet veel tijd voor, maar omdat ik het zo'n goed verhaal vind, probeer ik er tijd voor te maken :-)

      Delete
  2. Ik heb de film en het boek nog niet gelezen/gezien. Maar ben wel razend nieuwsgierig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker één van de 2 doen Svenja! :-)

      Delete
  3. Ik ben dit boek nu aan het lezen, maar ben pas bij hoofdstuk 5 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, dan zitten we ongeveer even ver! :-)

      Delete
  4. Lijkt me een erg mooi boek. Ik heb het nochtans nog niet gelezen, en ook de film heb ik nog niet gezien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker een aanrader om te gaan kijken!

      Delete
  5. OOO this looks like a good story! I just watched the trailer, and it seems promising. Fun summer read!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a good movie for sure, promise!

      Delete
  6. Ik hou zelf echt helemaal niet van lezen (oeps) Maar hoe vaker ik reviews lees van dit boek hoe meer ik denk 'zou ik hem toch maar gaan lezen? '

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, het laatste boek dat ik gelezen heb is bij mij ook al jaren geleden, maar voor deze wou ik toch een uitzondering maken!

      Delete
  7. Ik heb dit boek gelezen en ook de film gezien :)

    ReplyDelete
  8. dit lijk me een leuke boek zal er zeker lezen bedankt,
    Liefs,
    Virgit,
    www.preppyfashionist.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens doen als je er tijd voor hebt :-) Liefs!

      Delete
  9. Super mooi boek en de film is ook geweldig!! Zeker een tip

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb nog geen enkele slechte reactie op het boek/de film gehoord, dus het verhaal moet wel echt goed zijn :-) ben blij dat jij het ook zo goed vindt! Liefs

      Delete

Double tap