New year, new lay out!



Like some of you already noticed, I decided to go for a new lay-out. After a year of trying out different lay-outs, I thought it was time for a new, better and fresh look of my blog. I was kind of bored with my old lay-out and I was already thinking for weeks about how I could make my blog more fun. Celebrating my one year anniversary as a blogger would be the perfect time to make some changes. The lay-out of a blog is in my opinion almost even important as the content of the blog. If my eyes find a lay-out interesting, there's a higher chance that I will find that blog pleasant to read and that I will visit that blog again. I tend to find simple and clean lay-outs the most attractive, so I decided to go for a white background with a few hints of mint green.

Zoals sommigen onder jullie al opmerkten, besloot ik om voor een nieuwe lay-out te gaan op mijn blog. Na een heel jaar uitproberen van verschillende lay-outs, vond ik dat het wel eens tijd was voor een nieuwe, bettere, frissere look van mijn blog. Ik was namelijk zelf al een tijdje uitgekeken op mijn oude lay-out en ik was al weken aan het denken hoe ik mijn blog er leuker kon laten uitzien. Het vieren van mijn éénjarig bestaan als blogger was dan ook de perfecte moment om enkele dingen te veranderen. De lay-out van een blog is voor mij bijna even belangrijk als de inhoud van de blog. Als mijn ogen een lay-out interessant vinden, is er namelijk een hogere kans dat ik die blog aangenaam zal vinden om te lezen en dat ik die blog opnieuw zal willen bezoeken. Ik heb de neiging vaak simpele en strakke lay-outs de mooiste te vinden, dus besloot ik te gaan voor een witte achtergrond met toch een paar hints in het mint groen.

MY OLD LAY-OUT



MY NEW LAY-OUT


Besides a new lay-out, I also made a Facebook page for my blog. I know I'm super late with making social media about my blog, but hey, I did it now! You can find a Facebook icon on the right side of my blog. You can always like my page if you want to make my day :-). I also added or removed some other things, so I would recommend you to just look around for a bit so that you know what changed. If you have any suggestions, let me know! 

Naast een nieuwe lay-out heb ik ook een Facebook pagina aangemaakt voor mijn blog. Ik weet dat ik heel laat ben met het maken van sociale media rond mijn blog, but hey, I did it! Je kan een Facebook icoontje terugvinden op de rechterkant op mijn blog. Je mag mijn pagina natuurlijk altijd liken als je me een plezier zou willen doen :-). Ik heb ook enkele andere dingen toegevoegd en verwijderd, dus ik zou je willen aanraden gewoon eens even rond te snuffelen op mijn blog zodat je weet wat er allemaal veranderd is. Als je suggesties hebt, laat het me dan zeker weten!
.
What do you think of my new blog lay-out? Suggestions?
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram, Twitter & Facebook!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

14 reacties:

  1. Het is super mooi geworden <3 En vind het nu ook een stuk overzichtelijker en makkelijker lezen. Good job <3

    ReplyDelete
  2. Super meid! Je blog ziet er heel erg mooi uit, goede stap gezet :) En gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/07/2014

    Wauw, veel beter vind ik! Gefeliciteerd met je eenjarig bestaan! Mag je trots op zijn! Met een nieuwe lay-out is dat altijd leuk om in te huldigen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, dankjewel! :-) Vond ik ook de ideale moment om eens wat te veranderen aan mijn lay-out!

      Delete
  4. Anonymous11/08/2014

    Ziet er prachtig uit! Mooi en overzichtelijk :) Het perfecte moment om je blog zo in een nieuw jasje te steken

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor het complimentje! Ja, zo'n nieuwe lay-out geeft mij ook meteen terug zin om met nieuwe energie aan mijn blog te werken :-)

      Delete
  5. This new design is beautiful i like it!!

    Kisses

    Tiff

    http://mabulledepensees.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Yaaay, goed dat je social media hebt aangemaakt voor je blog! Haha, het is ook moeilijk om alles bij te houden en te doen. Voordat je het weet is er weer een nieuwe Twitter. Ik ben verliefd op je nieuwe lay-out, ook al die foefjes en schuivende teksten. Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja haha, ik dacht dat het wel eens tijd was om social media te maken voor mijn blog :D Dankjewel Cynthia!

      Delete
  7. Ik vind het super mooi, fris en overzichtelijk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor het complimentje Céline!

      Delete

Double tap