Mijn doelen voor dit jaar

Echte voornemens voor 2016 komen misschien wat laat, maar het is nooit te laat om jezelf enkele doelen voorop te stellen. Een doel is iets wat iedereen nodig heeft. Een doel zorgt elke dag voor de motivatie om hiernaar toe te werken. Daarom zet ik eventjes mijn doelen voor dit jaar op een rijtje.



Gezonde levensstijl

Hier moet ik dringend werk van maken. Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef hoe belangrijk een gezonde levensstijl is. Niet alleen gezond eten maar ook sporten valt hieronder. Twee dingen waar ik me niet altijd aan hou. Ook wanneer ik over een jaartje alleen zal wonen, wil ik een gezonde levensstijl aanhouden. Zelf ben ik gek van fruit en ook groenten vind ik heel lekker dus dat zit alvast mee. Nu nog mezelf erop toeleggen om ook te gaan sporten. Hopelijk lukt het me!

Mooie reizen maken

Elk jaar probeer ik enkele mooie plaatsen te bezoeken en tot nu toe is me dat al goed gelukt. In heel mijn leven heb ik dan ook al een groot deel van Europa gezien, waar ik heel dankbaar voor ben! Reizen vind ik één van de mooiste dingen die je kan doen, omdat de ervaringen die je tijdens reizen opdoet zo belangrijk zijn. Zelf probeer ik meerdere keren per jaar naar het buitenland te trekken, vaak via last minutes. Zowel citytrips, zon-zeevakanties als cruises op de Middellandse zee vind ik helemaal geweldig. Binnenkort vertrek ik weer op reis, deze keer naar een Spaans eiland! 

Een eigen huisje vinden

Dit jaar word ik alweer 23 jaar… De tijd gaat zo snel! Ik voel me soms nog altijd 18 jaar. Maar goed, de leeftijd is gekomen om stilaan op eigen benen te staan. Koken, wassen, poetsen… Alles zal plots op mijn schouders terecht komen. Vooral de inrichting en de decoratie is nu al mijn favoriete gedeelte van de hele verhuis. Ik kan niet wachten om mijn toekomstig huisje helemaal gezellig te maken naar mijn eigen zin. Zelf kijk ik er wel naar uit om zelfstandig te leren leven, maar ik ben er zeker van dat ik nog wel geregeld bij mijn ouders over de vloer zal komen :-)

Een job vinden

Oh ja, niet te vergeten: een leuke job vinden. Dit is iets waar ik op deze moment heel intensief mee bezig ben en wat misschien nog wel een tijdje zal duren, maar ik ben heel gemotiveerd om echt een leuke job te vinden. Eindelijk ben ik met mijn diploma klaar om de 'echte' wereld in te duiken. I'm ready for it!

2016 is voor mij een belangrijk jaar zoals je kan zien. 
Wat is jouw grootste doel dit jaar?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap