Mijn meest gelezen artikels van 2016

De start van het nieuwe jaar is alweer een tijdje achter de rug, maar toch blik ik vandaag graag nog even terug op mijn best gelezen artikels die ik in 2016 heb geschreven. Sinds 2016 is het niet altijd even gemakkelijk om altijd een artikel online te gooien, doordat ik sinds enkele maanden een fulltime job heb. Hoewel ik elke dag probeerde toch iets voor mijn blog te doen, had ik vaak lange werkdagen waardoor er 's avonds vaak geen tijd noch energie was om mezelf opnieuw voor de computer te zetten en te schrijven. Toch bleken er enkele toppertjes te zitten tussen de artikels op Love & Laughter volgens de leescijfers :-) In 2017 kunnen jullie zeker nieuwe artikels blijven verwachten, so stay tuned!

5. Is de blogwereld aan het veranderen?


Het vijfde best gelezen artikel van 2016 ging over de verandering van de blogwereld. Reeds in het begin van het jaar viel de verschuiving van blogs naar Youtube meer en meer op. Zo stopten verschillende bekende bloggers, die vaak de blogwereld mee hebben opgestart, met bloggen en stapten ze definitief over naar Youtube. Er bestaan gewoon zo enorm veel blogs waardoor je al een heel goede schrijver moet zijn om uit te blinken in de massa. Bij Youtubefilmpjes kan je veel creatiever uit de hoek komen waardoor steeds meer bloggers op Youtube te vinden zijn. Niet onbegrijpelijk, want het editen van filmpjes is écht iets waar je je creativiteit op kan loslaten.

4. Eerste MAC lipsticks!


Iets waar veel mensen nieuwsgierig naar waren, was mijn eerste aankoop in de MAC store ooit. Zelf vond ik dit vrij exciting, maar ik had niet verwacht dat anderen hier zo nieuwsgierig naar zouden zijn. Ik heb zelfs een beetje de indruk dat de hype rond MAC is gaan liggen ten opzichte van 5 jaar terug. Anyway, ik ben nog steeds héél blij met de aankoop die ik toen deed. Deze twee lipsticks behoren nog altijd tot mijn favoriete lipsticks!




Ja hoor, ook bij mij klonk dit nieuws als muziek in de oren! Kruidvat is veruit de winkel waar ik het meeste aankopen doe, dus een klantenkaart was het enige dat ik hier nog miste. Van zodra hun klantenkaart was gelanceerd, was ik dan ook meteen grote fan! Na lang wachten kunnen we nu eindelijk punten sparen om zo korting te krijgen bij een volgende aankoop. Ge-wel-dig!

2. Mijn droominterieur



Iets waar ik het afgelopen jaar veel ben mee bezig geweest, is het zoeken van een eigen woning. Maandenlang heeft het geduurd, maar uiteindelijk hebben we het perfecte plekje gevonden! Ik postte de voorbije maanden af en toe wel eens een interieur artikel, aangezien ik steeds meer en meer interesse heb in interieur en inrichting. I'm getting old, right?!

1. New brand: Knitting Generation


Het artikel dat in 2016 veruit het meeste gelezen en bezocht werd, is het artikel over Knitting Generation. Ik ben nog steeds enorme fan van dit merk dat opgestart werd door een vriendin van mij. Ze maakte de meest prachtige knitwear zoals mutsen, sjaals en gilets. Lucky me mocht dan ook trots een setje tonen op mijn blog. Ook nu nog draag ik de muts en sjaal met veel plezier. Elke dag houden ze me lekker warm tijdens de koude winterdagen! Terecht het winnende artikel van 2016!

Wat was jouw favoriete artikel van deze 5? 

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

6 reacties:

  1. Eigenlijk wist ik het nog niet van de kruidvat klantenkaart, maar nu wil ik hem absoluut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, super handig dat ze dat eindelijk hebben!

      Delete
  2. Ik ga zeker even wat teruglezen hihi! Zo leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker doen! Deze bleken het interessantste te zijn in 2016 :-)

      Delete
  3. I didn't see all of these posts, but i want to come back by here, i love your blog Annelies!!!!

    Kisses!!

    Tiff from Mabulledepensees.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Tiff! I hope you can understand a little bit of what I write :-)

      Delete

Double tap