Hoe ik mijn huid voedt tijdens de winter


Deze week is het zover. Mijn dikste winterjas heeft de kledingkast verlaten om mij te verdedigen tegen de koude. In december werden we nog verwend met zonnige dagen, maar in januari wordt de zon vergezeld door een stevige portie winterkou. Brrr! Niet alleen voor mijn lichaam, maar ook voor mijn gezicht is dit pure miserie. Ik probeer mijn gezicht dan ook zoveel mogelijk in de watten te leggen door een goede dagcrème en zeker een goede nachtcrème te smeren. Overdag krijgt mijn huid door de make-up de kans niet om te ademen, waardoor ik 's avonds mijn gezicht extra wil trakteren op een goede verzorging.  


Eigenlijk ben ik best wel een Rituals-fan als het aankomt op dag- en nachtcrèmes, maar een tijdje terug besloot ik eens een ander merk te proberen. Ik was namelijk op zoek naar een iets dikkere nachtcrème die mijn huid extra goed kan voeden tijdens de winter. Mijn huid ziet gewoon te hard af van de koude tijdens de winter. Hierdoor stootte ik via Apotheek-Online op de Crème Vitalisante nachtcrème van Louis Widmer. Een merk waar ik nog geen enkel product van had gebruikt, maar waar ik wel al goede reviews over had gelezen. Ik was dus heel erg benieuwd en besloot de nachtcrème dan maar in mijn winkelmandje te gooien.


Intussen gebruik ik de nachtcrème al drie weken en ben ik een echte fan geworden. In de zomer zou deze nachtcrème net iets te dik zijn voor mijn huid, maar in de winter is deze perfect om mijn huid te voeden. Doordat ik mijn gezicht dagelijks goed moet reinigen, voelt deze vaak droog aan. Daarbij doet de koude geen deugd voor mijn gezicht, waardoor deze crème als geroepen komt. Een dikkere crème die zacht aanvoelt, gemakkelijk uitsmeert en mijn huid voedt en hydrateert. Just what I need during Wintertime!


Deze nachtcrème is te koop bij Apotheek-Online voor 21,36 euro. Zeker de moeite!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

2 reacties:

  1. In de winter heeft je huid extra aandacht nodig. Louis Widmer heeft super goede producten. Een verzorgde en stralende huid is dan ook heel belangrijk. Zo vallen bijvoorbeeld je diamanten oorbellen nog meer op!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad! Ben nu ook echt fan van dit merk :)

      Delete

Double tap