Mijn motivatie om te sporten

"Nu wordt het écht tijd"… Zei ik de afgelopen 2 jaar al meermaals tegen mezelf. Telkens met goede voornemens, maar zonder de motivatie om er echt aan te beginnen. Binnenkort hoop ik toch eindelijk eens werk te kunnen maken van mijn goede sportvoornemens. Ook al ben ik gezegend met een slanke lijn, toch hebben die 8 maanden bureauwerk geen positief effect op mijn lichaam. Als je weet dat ik zeker 5 minuten moet hijgen na het nemen van de trap, is het wel duidelijk dat ook mijn conditie beneden alle peil is. Tijd om hier verandering in te brengen.

Natuurlijk kan ik wel wat motivatie gebruiken door mezelf eerst te trakteren op een mooie sportoutfit. "Dan zal ik wel meer zin krijgen om te beginnen sporten, toch?" Of dat hoop ik alleszins. Zelf kocht ik dit weekend een nieuwe sportoutfit bij H&M - waar ik trouwens helemaal verliefd op ben! - om mezelf wat te motiveren om binnenkort te beginnen met sporten. Met binnenkort bedoel ik wel pas in maart of april, aangezien ik van plan ben te starten van zodra ik verhuisd ben. Misschien een excuus om nu nog niet te moeten beginnen, maar nu is het echt nog te koud om te joggen. (Of zoek ik nu alweer excuses?)

Anyway, back to business! Ik zag dus enkele leuke sportitems voorbijkomen in mijn mailbox die ik graag even wou delen om jullie en ook mezelf te motiveren. Alle motivaties helpen, toch?

BENCH

 REEBOK

 GUESS

Wat motiveert jou het meest om te beginnen met sporten?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap