Mijn plannen voor deze zomer

Yaaay, nog enkele dagen en het is eindelijk zomer! Dit jaar leek de winter heel snel voorbij te zijn en voor ik het wist, was het alweer juni. Dit jaar ziet mijn zomer er iets anders uit dan andere jaren. De voorbije zomer kon ik drie maanden non stop genieten van het mooie weer en gewoon doen wat ik wou. Nu ik mijn laatste jaar studeer aan de universiteit zal ik ook mijn zomer moeten opgeven en twee maanden doorbrengen op een - hopelijk! - wel heel leuke plek. Mijn zomer zal draaien rond drie leuke dingen die me te wachten staan. Kijk je mee?


Stage


Het belangrijkste voor deze zomer is toch wel mijn zomerstage. Het is de eerste keer dat ik echt vijf dagen in de week van 's morgens tot 's avonds zal moeten werken. Na een studentenleven van vier jaar zal dit waarschijnlijk wel aanpassen worden, maar ik hoop dat ik snel aan het werkritme gewend zal zijn. Zoals ik al in een eerder artikel had verteld, zal ik deze zomer twee maanden stage lopen bij het magazine Flair. Binnenkort volgt hier ook nog een artikel over!

Verjaardag


De zomer staat voor mij altijd gelijk aan feest want begin juli wordt mijn verjaardag altijd uitgebreid gevierd. Precies op 2 juli - wow, intussen is het over twee weken al zover! - word ik deze zomer 22 jaar oud. Hoewel ik voor de eerste keer op mijn verjaardag zal moeten werken, zal mijn verjaardag zeker en vast goed gevierd worden in de weekends ervoor en erna. 

Reizen


Wat is een zomer zonder reizen? Dit jaar zal mijn vakantie niet kunnen plaatsvinden tijdens de zomermaanden, maar we hebben wel besloten om in juni en in september op reis te gaan. Wanneer jullie dit lezen, zit ik al op een Egyptisch strand! We hebben namelijk last minute nog besloten een weekje naar Egypte te gaan zodat ik helemaal opgeladen zou zijn om twee maanden stage te lopen. In september hebben we dan onze grotere reis geboekt naar Turkije om mezelf toch even te belonen na de hele zomer stage gelopen te hebben :-). 

Wat zijn jouw plannen voor deze zomer?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

10 reacties:

  1. Leuke stage heb je veroverd. Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, het is ook echt super leuk!

      Delete
  2. Wauw twee grote reizen op zo'n korte tijd. Wat zalig! geniet ervan! En wat supercool, stage lopen bij Flair!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inderdaad, deze zomer zijn het opeens twee reizen geworden :) Dankjewel!

      Delete
  3. Wat een leuke plannen! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  4. Wauw, 2 maanden stage bij Flair lijkt me echt super! Dat ga je zeker en vast goed doen ;-)
    Hopelijk heb je goed gerelaxed in Egypte!

    x Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Sara! De stage verloopt inderdaad echt al goed tot nu toe :-)

      Delete
  5. Wat gaaf dat je stage loopt bij Flair, dat lijkt me echt gaaf! En geniet maar lekker van de vrije tijd zodra je die hebt, je vakantie naar Egypte klinkt in ieder geval al heerlijk. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is echt een heel leuke stageplaats ;-) Dankjewel!

      Delete

Double tap