It's my birthday today!


'Wauw, is het echt al bijna zover?' - vroeg ik me vorige week nog af. Yep, vandaag is het alweer mijn verjaardag en mag ik 22 kaarsjes uitblazen. Wat gaat het toch zo snel... Voor mij leek het 2 maanden geleden dat ik nog maar mijn 21ste verjaardag vierde.

Voor wie het nog niet weet: de laatste dagen ben ik wat afwezig geweest doordat ik een weekje op vakantie was en ook de komende tijd zal het hier iets stiller zijn door mijn stage. Wees gerust, er komen nog steeds artikels online nu en dan, maar ik kan alleen niet beloven wanneer ze altijd online zullen komen. Zorg dus dat je me zeker volgt op Twitter zodat je het altijd kan zien als er een nieuw artikel online staat.

Vanavond wordt mijn verjaardag al goed gevierd met familie en ook het komende weekend staat volgepland met leuke dingen. Enkel goede vooruitzichten dus! Cheers op mijn verjaardag! X

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

10 reacties:

  1. Eeee belated happy birthday!!! I saw the cutest muffins your colleagues put out for you. That's amazing! I hope you had a great one (and man, I can't believe I am NINE years older than you are. NINE!)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sunny! I actually made those muffins for my colleagues as a treat for them ;-) Haha, time flies!

      Delete
  2. Nog gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad! Xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Stephanie! Een heel leuk verjaardagsweekend zelfs! ;-)

      Delete
  3. Gelukkige verjaardag! Heel wat te laat, maar ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad :D
    Geniet van je vakantie!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Marlies! Zeker en vast ;-)

      Delete
  4. Ik ben een beetje te laat, maar toch wens ik je nog van harte een gelukkige verjaardag! Hopelijk had je een superleuke dag!

    X Sara

    ReplyDelete

Double tap