Mijn nieuwe Michael Kors + kortingstip!


Toegegeven, ik ben niet zoals de standaard Belgische vrouw die nooit genoeg kleren en schoenen heeft. Ik kan gerust een seizoen zonder te shoppen en vind het niet erg om kledingstukken meerdere jaren te dragen. Ook schoenen kopen is niet meteen mijn favoriete bezigheid. Enkel mijn handtassenverslaving wijst er op dat ik vanbinnen wel degelijk nog een girly girl ben. Zet me voor een vitrine vol mooie handtassen en ik ga meestal niet met lege handen naar huis... Daarom stel ik jullie voor aan mijn nieuwe liefde: mijn goude Michael Kors handtas.


Dit is precies wat er ook gebeurde tijdens onze citytrip naar Amsterdam enkele weken geleden. Hoewel ik niet van plan was om grote aankopen te doen, ben ik toch bezweken in de Bijenkorf waardoor ik fier met een Bijenkorf zakje naar huis ging. Ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar een klein, zwart handtasje, maar mijn oog viel meteen op dit gouden exemplaar. Het leek me ideaal om tijdens de feestdagen mijn (meestal) zwarte jurkjes op te fleuren met een extra touch of gold :-) Niet alleen voor feestjes, maar ook in het dagelijkse leven gaat deze vaak mee de deur uit. Het perfecte formaat voor al mijn essentials in op te bergen!


Tijdens ons bezoek aan de Bijenkorf had ik het geluk dat net deze handtas afgeprijsd stond aan 50%. Toen ik dit ontdekte, kon ik deze écht niet laten liggen. Wil jij ook graag een nieuwe handtas scoren aan een goedkoper prijsje? Surf dan zeker even online om zeker te zijn dat je op de hoogte bent van alle kortingen. Er zijn nu veel toffe deals voor korting op handtassen van de Bijenkorf, check ze hier!

Welke handtas staat er op jouw nummer 1 van je wishlist? 

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap