Nieuwe productjes van Multipharma


Lange werkdagen en (véél te) korte weekends zorgen ervoor dat ik pas 's avonds laat even tijd heb om te bekomen van de dag. Vaak is mijn laptop dan wel ergens in de buurt, want ja, online shoppen is tegenwoordig meer en meer een deel van mijn avondroutine. Waarom ook niet? Zo goed als alles kan je online vinden, je hoeft er niet eens meer je huis voor uit én het wordt tot aan je voordeur gebracht. Perfect! Onlangs plaatste ik een bestelling bij Multipharma die nu, naast 270 vestigingen in België, ook een goed draaiende online apotheek hebben. 


Multipharma biedt een ruim assortiment aan van allerlei geneesmiddelen, maar ook van verschillende soorten producten: van schoonheid en verzorging tot producten om af te slanken, voor zwangerschap of tegen insecten. Ik stond er zelf versteld van hoeveel producten je op hun website kan vinden. Ik bestelde deze 3 producten die ik echt wel (binnenkort) kan gebruiken.


Eerst en vooral koos ik een Mousti Mug Tropical Maxx Spray. Deze zat al vrij snel in mijn winkelmandje, aangezien ik deze spray wel heel erg nodig zal hebben. In juni maken we namelijk onze 1ste verre reis naar... Bali! Daar hebben we écht zoveel zin in, maar we bereiden ons nu al voor op de zwoele temperaturen en de bijbehorende insecten. Daarom zal deze spray tegen de tropische muggen meer dan welkom zijn. Deze zal op vakantie dus goed uitgetest worden!


Reinigingsproducten staan toch wel op nummer 1 van het soort producten dat ik het vaakst moet aankopen. Deze gaan er altijd héél snel door bij mij, omdat ik er elke avond graag genoeg van gebruik om mijn huid zo clean mogelijk te krijgen na een hele dag make-up te dragen. Bij Multipharma vond ik deze reiningsschuim van Caudalie waarover ik niet lang moest nadenken. Caudalie is sowieso al één van mijn favoriete merken wat huidverzorging betreft, dus moest hun reiningsschuim ook wel goed zijn. 


En jawel, deze maakt momenteel deel uit van mijn ontschminkingsroutine op het einde van de dag. Deze heeft een zalige geur, maakt mijn huid super zacht en zorgt dat mijn huid goed gereinigd is. Bij gebruik moet je deze goed schudden, waarna je met het pompje heel gemakkelijk een zijdezachte schuim krijgt. Heerlijk om hiermee je gezicht in te wrijven na een lange werkdag!


Als laatste product bestelde ik bij Multipharma nog eens een flesje St. Tropez. Als je mij al langer volgt, weet je dat ik best wel een selftanlover ben. De St.Tropez Dark Mousse en de St. Tropez Bronzing Lotion kregen in 2015 al eens een review op mijn blog, dus miste enkel nog de St. Tropez Classic Mousse in het rijtje. Naast mijn geliefde Curasano zelfbruiner wou ik graag deze eens uitproberen.


Na enkele jaren ervaring met zelfbruiner merk ik wel mijn voorkeur voor de mousses of sprays. Deze laten bij mij heel wat minder strepen na in vergelijking met de lotions en smeren meestal ook makkelijker uit. Ook deze St.Tropez Classic is heel handig in gebruik en laat weinig of geen strepen na (op voorwaarde dat je lang genoeg en voldoende uitsmeert in cirkelvormige bewegingen!). In tegenstelling tot de Curasano geeft deze meteen een bruine tint waardoor je kan zien of je nog een extra laagje kan gebruiken of dat je voldoende product hebt aangebracht.


De foto hieronder en hierboven tonen duidelijk een voor-en-na. Op de onderste foto heb ik 2 dunne laagjes zelfbruiner aangebracht en goed uitgewreven voor een natuurlijk gebruinde huid. Hierna probeer ik strakzittende of witte kledij te vermijden om te voorkomen dat de zelfbruiner wat kleur zou afgeven op mijn kledij. Voor de rest is dit net zoals de andere St. Tropez producten ook een topproduct! 


Deze 3 productjes bestelde ik via Multipharma waar je nog héél veel andere verzorgingsproducten en zelfs ook geneesmiddelen kan bestellen. Dankzij hun snelle levering had ik mooi op tijd een nieuw reinigingsproduct voor mijn gezicht én kon ik de volgende dag met een mooi gebruinde huid beginnen aan de werkdag. Topservice en topproductjes!

Liefs, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap