Thermische kledij voor kids


Met de feestdagen in het vooruitzicht bereid ik me ook al voor op de koude wintermaanden januari en februari die daarna volgen. De koude is ook nu al goed te voelen, dus dikke truien en thermische kledij is meer dan welkom. In september testte ik voor het eerst een kleding item uit van de Thermolactyl lijn van Damart. Aangezien dit topje niet meer weg te denken is uit mijn kledingkast, was ik héél enthousiast over hun nieuwe kinderkledij met dezelfde stof. Helaas heb ik zelf nog geen kids rondlopen, maar 4-jarig vriendinnetje Poppy stond maar al te graag model voor mijn blog.


In totaal heeft Damart 6 limited edition T-shirtjes aan 19,99 euro op de markt gebracht die ook je mini-me warm houden. Allemaal hebben ze Thermolactyl niveau 3 wat zorgt voor een comfortabele warmte. Ze zijn extra leuk gemaakt door hun grappige print op de voorkant. Voor mijn modelletje Poppy was de lichtroze "I believe in unicorns" versie haar op het lijf geschreven, maar de andere "I'm a super hero", "It's cold outside", "Don't worry be happy", "I'm over the moon" en "Get ready for winter" T-shirts zijn stuk voor stuk ook heel leuk. Perfect als cadeautje voor onder de kerstboom!



Net zoals alle andere items uit de Thermolactyl lijn zijn ook de T-shirts zalig zacht en warm. De T-shirts zijn bedoeld als onderkledij, maar door de leuke print en de warme stof, zijn ze ook perfect om thuis in rond te lopen. Om de outfit helemaal af te maken, verkoopt Damart ook bijpassende leggings in verschillende kleuren. Mijn schattige modelletje Poppy was alvast héél erg blij met haar nieuwe truitje!


Heb jij al eens iets uitgeprobeerd van de Thermolactyl lijn van Damart?

Liefs, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap